ROBÓTKI RĘCZNE I KURSIKI

ROBÓTKI RĘCZNE I KURSIKI

ADRES BLOGA

ADRES BLOGA
blog śniadaniowy
.

14 października 2019

LALA LILI I LOLA

Przedstawiam Wam moją lalę LOLĘ. autorką wzoru jest #luluandtete .                                                        Jedna jest czarnulką , a druga blondynką .



LALA LILI


A TERAZ PRZEDSTAWIAM WAM MOJE CZAROWNICE





ZROBIONE SZYDEŁKIEM - SĄ RUCHOME  CZYLI RĄCZKI , NÓŻKI , GŁOWĘ I RESZTĘ CIAŁA MOŻNA USTAWIAĆ DOWOLNIE. MOŻE RÓWNIEŻ STAĆ LUB SIEDZIEĆ....


8 komentarzy:

  1. Muszę przyznać że fajnie wyglądają Twoje czarownice :) też lubię robić maskotki ale ostatnio nie mam czasu na to :) i u mnie to raczej misie, zające, muszę i słonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam takie prace. Ja niestety nie mam talentu do takich rzeczy. Chętnie bym takie czarownice przygarnęła, bo bardzo mi się spodobały. Jednym słowem : Masz dziewczyno talencicho 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama lubię różne ręczne robótki, ale szydełko jakoś mnie nie lubi. A Twoje czarownice są świetne. Szczególnie blondynka przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Podziwiam za wykonanie i chęci bo ja już dawno bym rzuciła to dawno bo by mi nie wychodziło

    OdpowiedzUsuń
  5. Są rewelacyjne i jak dopracowane w każdym calu idealne

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czarownice :) genialnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lale dla wybranych. Na pewno znajdą amatorów rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię szydełkować, ale idę w kierunku Free form crochet, laleczki śliczne, ale wolę sweterki, bluzeczki... Inna sprawa, że tak ładnych bym nie potrafiła zrobić. Gratuluję, są świetne!

    OdpowiedzUsuń